Termeni si condiții
 

Contract intre Utilizator si Agenția POSADA

Contract intre utilizator (Utilizator, dvs.) si AGENTIA POSADA (www.agentiaposada.ro, noi). Va rugam citiți cu atenție acești termeni si condiții contractuale (Termeni & Condiții) înainte de a utiliza pagina de internet www.agentiaposada.ro (Site).

Site

Site-ul va este oferit de S.C. POSADA S.A, cu sediul in Curtea de Argeș, B-dul Basarabilor 27-29, tel 0752.222.064 .

Va rugam sa notați ca toata corespondenta privind Serviciul de Relații cu Clienții va trebui trimisa la aceasta adresa.

Acceptarea Termenilor si Condițiilor

Utilizând acest Site sau comandând serviciile turistice prin intermediul e-mail, telefon, sunteți de acord in totalitate cu acești Termeni & Condiții, fără nici o alta restricție. Daca nu sunteți de acord cu unul din punctele descrise, nu puteți utiliza acest Site in niciun fel.

Serviciile AGENȚIEI POSADA

Agenția Posada va pune la dispoziție un sistem automat care va oferă posibilitatea de a caută si verifica disponibilități pentru diferite servicii turistice si va permite sa efectuați rezervarea dorita. Rezervările si vânzările de bilete de avion se supun Condițiilor Generale de Rezervare si Vânzare a Biletelor de Avion (la care se adaugă prevederile prezentului Contract). Pentru pachetele turistice, tarifele de pe site sunt informative si se pot modifica oricând. Cererile de rezervare efectuate pe site nu va garantează blocarea locurilor si a tarifelor. După efectuarea cererii pe site, un agent al Agenției POSADA va confirma tariful pe email sau telefonic.

AGENȚIA POSADA  acționează ca si agent pentru terți furnizori cum sunt: companiile aeriene acreditate IATA, hoteluri, alții (Furnizori de Servicii Turistice). AGENȚIA POSADA  nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice si nu garantează in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratețea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

Informațiile publicate pe Site

AGENȚIA POSADA  oferă prin intermediul Site-ului informații cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notați ca informațiile publicate pe Site pot fi modificate oricând.

AGENȚIA POSADA  nu garantează ca informația de pe Site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de îndată ce ne sunt aduse la cunoștința.

Limba de publicare a informațiilor

AGENȚIA POSADA  depune toate eforturile ca pe varianta in limba romana a Site-ului, informațiile relevante privind serviciile oferite si termenii aplicabili unui anumit serviciu sa fie publicate in limba romana, însă datorita faptului ca o mare parte a informațiilor respective sunt preluate dintr-un sistem de rezervări internațional, anumite informații, condiții aplicabile anumitor servicii precum si alte detalii ce pot influenta utilizarea in bune condiții a serviciilor oferite sa fie in limba engleza. In cazul in care exista orice neclarități, va rugam sa ne contactați prin e-mail, la adresa [agentie@posada.ro], pentru a primi asistenta de la unul din consultanții noștri.

Condițiile Furnizorilor de Servicii Turistice

Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuata pe Site sau prin telefon, e-mail va fi considerata drept intenția dvs. de a achiziționa un anumit produs sau serviciu turistic de la AGENȚIA POSADA . Daca cererea dvs. va fi acceptata, veți primi un e-mail de confirmare de la AGENȚIA POSADA  si va intra in vigoare acest contract. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbări de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, eliberarea voucherelor pentru hoteluri, a asigurărilor de călătorie si orice alte acțiuni ce necesita intervenție umana se va face in timpul programului de lucru AGENȚIA POSADA

Toate serviciile turistice publicate pe Site sunt in funcție de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si condițiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzând regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/ieșire din hotel, condițiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica adițional Termenilor si Condițiilor acestui Site.

La momentul navigării dvs. in Site, veți putea observa referiri către diferite condiții aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa citiți cu atenție acești termeni, dar va rugam sa luați legătura cu AGENȚIA POSADA  pentru detalii complete.

Sunteți direct responsabil pentru respectarea condițiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de îmbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricăror alte reguli. Va rugam sa notați ca timpul minim de îmbarcare (înaintea plecării) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile in Europa, 180 min. pentru zborurile in afara Europei, respectiv 90 min. pentru zborurile pe teritoriul României. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmați zborul cu cel puțin 72 h înainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervării dvs. de zbor.

Condiții bilete de avion

Rezervarea biletelor de avion

Rezervarea biletelor de avion se poate face online, direct pe Site-ul www.agentiaposada.ro, prin intermediul e-mail-ului sau telefonic. Orice rezervare efectuata pe site, email sau telefonic, se supune acceptării prezentelor termeni si condiții si condițiilor speciale impuse de companiile aeriene si care va sunt prezentate in email-ul de confirmare a rezervării sau telefonic, de către consultanții AGENȚIA POSADA .

Pentru anumite zboruri (low cost, combinații de companii aeriene de linie si low cost, alte combinații de zboruri), rezervările nu se pot confirma pe site, de aceea solicitarea Dvs. va consta într-o cerere de rezervare care va fi procesata ulterior de către consultanții AGENȚIEI POSADA . Aceștia va vor comunica disponibilitatea locurilor si tariful biletelor care se pot confirma.

Pentru emiterea biletelor de avion, este necesara plata efectuării acestora. AGENȚIA POSADA  va pune la dispoziție o multitudine de modalități de plata, in funcție de condițiile impuse de fiecare companie in parte.

In momentul efectuării rezervării, vi se vor comunica termenele de plata puse la dispoziție de companiile aeriene. Pentru rezervările de linie, cele mai multe companii de linie solicita ca plata biletelor sa fie făcută in maxim 24 pana la 48 ore, timp in care AGENȚIA POSADA  va garantează disponibilitatea locurilor si a tarifelor. Aceste informații le veți găsi disponibile pe pagina si in email-ul de confirmare a rezervării. Daca plata nu este efectuata in intervalul comunicat, compania aeriana își rezerva dreptul de a anula biletele automat.

Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervări fără ca plata sa fie înregistrata in conturile AGENȚIEI POSADA , prin urmare AGENȚIA POSADA  nu va garantează rezervarea locurilor si a tarifelor comunicate in momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar după ce plata este efectuata si biletele sunt emise.

Atenție: intre momentul efectuării cererilor de rezervare pe site, e-mail sau telefonic si momentul achitării biletelor de avion si vizualizării plații in contul AGENȚIEI POSADA  de către angajații săi, pot apărea modificări de tarife sau locurile pot sa nu mai fie disponibile. In aceste situații, AGENȚIA POSADA  va anunța pasagerii si vor comunica următorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care sa satisfacă nevoile acestora.

Anulari / Modificări

In cazul in care doriți anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziționat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic AGENȚIA POSADA  despre intențiile dvs. In anumite cazuri, este posibil sa nu puteți anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectați anumite cerințe pentru aceste acțiuni. AGENȚIA POSADA  sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. AGENȚIA POSADA  sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic înainte de a primi cererea dvs. ferma. Puteți anula rezervarea dvs. prin intermediul Site-ului in concordanta cu termenii si condițiile Furnizorului de Servicii Turistice.

In eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbări de nume), AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta acțiune. Aceste taxe diferă fata de taxele impuse direct de către Furnizorul de Servicii Turistice.

In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu perceputa de AGENȚIA POSADA  in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se rambursează.

In caz de forța majora si nu numai, compania aeriana poate anula sau întârzia zborul, precum si sa anuleze rezervarea fără a notifica in prealabil Pasagerul, urmând ca banii sa ii fie restituiți pasagerului sau sa i se propună noi variante de zbor. In toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de către reprezentații AGENȚIA POSADA .

Bagaje

Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informații va sunt prezentate pe site, in timpul procesului de rezervare sau de carte consultanții AGENȚIA POSADA , prin e-mil sau telefonic.

Pentru unele companii aeriene, bagajul de mana si/sau cala este inclus in tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost si pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat fata de prețul biletelor si aceste informații va vor fi furnizate in timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achiziționate in momentul efectuării rezervării sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai târziu de efectuarea check-in-ului.

Fiecare companie aeriana are dimensiuni diferite (nr. de kilograme sau lungime/lățime/înălțime) pentru bagajele de mana sau de cala. In cazul in care nu va încadrați in aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a va taxa suplimentar.

Check-in

Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atât pentru companiile de linie cat si pentru cele low cost, însă pentru cele low cost se plătește o taxa suplimentara. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, AGENȚIA POSADA  va recomanda sa efectuați check-in-ul online. Informațiile despre efectuarea check-in-ului online va vor fi comunicate de agenții AGENȚIA POSADA  in momentul efectuării rezervării.

Campanii de discount bilete de avion AGENȚIA POSADA

AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de bilete de avion, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate rezervările de bilete de avion. Discounturile sunt stabilite in funcție de campaniile de marketing derulate de AGENȚIA POSADA .

Discounturile sau cupoanele de reduceri se pot cumula cu alte campanii de discount sau cupoane de reduceri si se aplica doar conform regulilor fiecărei campanii de discount in parte.

Discounturile sau cupoanele de reduceri nu se aplica si clienților care fac rezervări in urma căutărilor de bilete de avion efectuate pe site-uri de comparații (Ex: Momondo, Skyscanner etc).

Condiții generale de vânzare si rezervare a biletelor de avion

Societatea Comerciala AGENȚIA POSADA  este o AGENTIE DE TURISM care are in obiectul de activitate rezervări - vânzări de bilete de avion pentru zboruri interne si internaționale, pachete turistice, cazări interne si internaționale, direct sau prin intermediari.

In vederea îndeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul sau de activitate, societatea este autorizata de către companiile aeriene care efectuează zborurile; ea acționează numai ca intermediar al acestor companii si se supune regulilor si restricțiilor comerciale impuse de către companiile aeriene, in calitate de prestatori direcți.

In continuare, vom denumi pe scurt:

  • Societatea Comerciala AGENȚIA POSADA  - AGENTIA
  • Compania aeriana - COMPANIA
  • Clientul care rezerva si / sau cumpăra biletul de avion - PASAGERUL
  • Documentul in baza căruia se efectuează zborul - BILETUL DE AVION

Rezervarea - vânzarea biletelor de avion se face in următoarele condiții:

  1. REZERVARI DE LOCURI
    1. Rezervările de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internaționale computerizate de rezervări, care permit accesul agenției la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potențialilor pasageri.
    2. Rezervările sunt gratuite si se fac înaintea datei de plecare.
    3. Odată cu efectuarea rezervării, pasagerul va primi de la agenție informații referitoare la prețul zborului (valabil la data rezervării), precum si informațiile referitoare la condiții, restricții si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat in baza respectivei rezervări.
    4. Toate condițiile, regulile si restricțiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana precum si de alți factori (de ex. obligația deținerii vizei), independenți de voința agenției. Aceste reguli, precum si prețul biletului de avion se pot modifica, prin voința celor ce le-au impus, pana in momentul cumpărării efective a biletului, fără ca agenția sa poată fi făcută in vreun fel răspunzătoare.
  2. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA
    1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform condițiilor impuse de către fiecare companie in parte. Pasagerul are obligația sa se informeze despre termenul pana la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului, respectiv sa comande emiterea biletului, pentru a intra in posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricând de companie, situație in care agenția va anunța pasagerul despre modificare, fără a putea fi însă, făcută răspunzătoare in vreun fel de către acesta pentru o eventuala anulare a rezervării.
    2. Raportul contractual intre agenție si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Înainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligația sa se informeze la agenție despre toate condițiile si restricțiile aplicabile acelui bilet si sa citească prezentele condiții generale.
    3. Pasagerul poate plăti biletul de avion in RON (Lei), EUR, la cursul de schimb utilizat de BNR in ziua respectiva, la care se adaugă un comision de risc valutar de 2%.
  3. PRETURILE BILETELOR DE AVION
    1. Preturile biletelor de avion comercializate prin agenție sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale, etc. In aceste condiții, fiecare zbor in parte presupune calcularea de către agentul specializat al prețului aplicabil biletului de avion respectiv. Același zbor, cu aceeași companie, in aceleași condiții de călătorie, poate genera preturi diferite. Data fiind multitudinea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afișate sau publicate. De asemenea, informațiile referitoare la reguli, care provin din comunicările scrise sau transmise computerizat de către companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agenție, au un caracter continuu, modificările pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun înscris.
    2. Preturile de vânzare nu sunt neapărat înscrise pe biletele de avion. Preturile de vânzare decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie, singura in măsura sa conteste modul de înscriere al unui preț pe un anumit bilet de avion.
    3. Prețul unui bilet de avion devine ferm, împreuna cu toate condițiile aplicabile lui, numai in momentul in care este înscris pe documentul de încasare întocmit de agenție (factura fiscala).
    4. Biletele de avion emise de agenție sunt proprietatea I.A.T.A. "BSP Romania" in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, încasările aferente biletelor vândute se decontează către I.A.T.A. BSP Romania, drept pentru care agenția nu poate fi făcută răspunzătoare despre modul in care a stabilit prețul unui bilet de avion decât de către acest organism sau de către compania pentru care a emis biletul.
    5. Prețul oricărui bilet de avion presupune condiții, reguli si restricții speciale aplicabile călătoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligația sa se informeze despre aceste reguli înainte de a cumpăra respectivul bilet. După cumpărarea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunoștința despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, o data ce a intrat in posesia biletului de avion.
    6. Prețul biletului de avion include de regula taxele de aeroport. Exista însă situații, independente de voința agenției, in care, pe parcursul călătoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute inițial, situație in care agenția nu poate fi făcută răspunzătoare.
    7. Taxele de serviciu (comisioanele) aplicate de AGENȚIA POSADA  sunt incluse in tarifele biletelor de avion si pot varia de la o oferta la alta. AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a decide ce taxe de serviciu aplica. Pentru serviciile suplimentare (incluzând, dar fără a se limita la: bagaje, locuri preferențiale, echipamente sportive, animale de companie etc. - atunci când acestea sunt permise de compania aeriana), achiziționate ulterior emiterii biletelor de avion, AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a aplica o taxa de serviciu in cuantum de 5 euro/pasager/segment de zbor.
  4. CONDITII DE ANULARE SI MODIFICARE

In eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbări de nume), AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta acțiune. Aceste taxe diferă fata de taxele impuse direct de către Furnizorul de Servicii Turistice.

In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu perceputa de AGENȚIA POSADA  in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se rambursează.

  1. BILETUL DE AVION
    1. Biletul de avion este documentul, înscrisul sau convenția electronica in baza căreia se efectuează zborul. Biletul de avion este emis de agenție dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.
    2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumpărat are obligația de a-l păstra in stare buna si de a-l prezenta la îmbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de către pasager nu îl îndreptățește pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fără ca acesta sa poată pretinde agenției sau companiei nici un fel de despăgubiri.
    3. Condițiile contractului si informațiile înscrise pe biletul de avion completează prezentele condiții generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunoștința de toate aceste informații.
  2. DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR
    1. Agenția este răspunzătoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credința a pasagerului asupra condițiilor aplicabile biletului de avion vândut.
    2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afișarea la loc vizibil in agenție a prezentelor condiții generale de vânzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a condițiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fără a fi nevoie de o semnătura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.
    3. Pasagerul este obligat sa citească prezentele condiții generale afișate in agenție înainte de a cumpăra biletul de avion. Biletul de avion, o data cumpărat, se presupune ca pasagerul a luat la cunoștința despre toate informațiile legate de biletul respectiv, el nemaiputând sa invoce ulterior necunoașterea acestora si sa pretindă eventuale despăgubiri agenției.
    4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la îmbarcarea pentru zbor cu cel puțin 1 ora si 30 min înainte de ora plecării, pentru a i se putea întocmi formalitățile necesare iar in cazuri speciale, conform informațiilor oferite de agenție.
    5. Agenția nu este răspunzătoare si nu i se pot pretinde despăgubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in următoarele condiții:
      • pasagerul nu s-a prezentat la timp la îmbarcare (1 ora si 30 min înainte de ora plecării înscrisa pe bilet)
      • pasagerul este refuzat la îmbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinație, viza falsa, pașaport cu interdicție, etc) sau in situația unui refuz nejustificat al autorităților de a permite călătoria.
      • alte împrejurări sau cazuri de forța majora, pe care agenția nu le putea prevedea sau evita.
    6. Agenția nu este răspunzătoare pentru întârzieri sau modificări de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex. pierderi de bagaje), obligații care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situații, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul in conformitate cu reglementările internaționale.
    7. Pasagerul poate renunța la biletul de avion cumpărat in orice moment, înainte de data plecării. Indiferent de motivul renunțării, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului si a taxelor de aeroport aferente. Daca regulile companiei permit condiții de returnare mai avantajoase, agenția va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului.
    8. Pasagerul poate modifica biletul inițial cumpărat in condițiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte. De regula, se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului inițial iar daca compania permite condiții mai avantajoase, agenția va aplica aceste condiții in favoarea pasagerului.
    9. Pasagerul nu poate utiliza numai părți componente ale zborului aferent biletului cumpărat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renunțare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele condiții generale.
    10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terțe persoane.
    11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.
    12. In situația in care pasagerul, din vina sa, utilizează doar parțial zborurile înscrise in biletul de avion cumpărat, el nu va putea pretinde despăgubiri de nici un fel agenției sau companiei pentru care s-a emis biletul.
    13. Pasagerul are obligația sa se asigure ca deține toate actele legale necesare pentru a efectua călătoria (printre care dar nu numai: pașaport, viza, împuternicire, adeverința de sănătate, procura notariala), agenția neavând nici o răspundere in fata pasagerului daca i se refuza îmbarcarea sau intrarea in tara de destinații din acest motiv. Refuzul la îmbrăcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fără ca acesta sa poată pretinde despăgubiri agenției.
    14. Agenția va informa de buna credința pasagerul asupra formalităților necesare călătoriei solicitate, conform informațiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi făcută responsabila asupra veridicității acestor informații si nici trasa la răspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legătura cu serviciul de emitere a biletului de avion.
    15. Agenția nu este răspunzătoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificări de orar, întârzieri ale zborurilor etc, împrejurări care se afla dincolo de controlul si voința agenției.
    16. Datorita situați create prin cererile masive de azil politic sau rămânerile ilegale in tarile din Vest, autoritățile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fără explicații sa permită trecerea frontierei, respectiv îmbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situații, agenției nu i se pot solicita despăgubiri, deoarece imposibilitatea efectuării transportului se datorează faptei unui terț.
    17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumpărat, pe baza de declarație pe proprie răspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agenției emiterea unui duplicat după biletul respectiv, fără a plăti costuri suplimentare, cu acordul companiei aeriene pentru care s-a emis biletul.
  3. RECLAMATII
    1. Orice reclamație cu privire la biletul de avion cumpărat se va face in scris, in termen de maximum 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat.
    2. Reclamațiile care nu sunt făcute in scris nu vor fi luate in considerare.
    3. agenția va transmite reclamația respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar soluția data va fi aceea data de compania aeriana, in calitate de proprietara a biletului. agenția va informa pasagerul despre soluția data de companie reclamației, in scris, in termen de 3 zile de la primirea răspunsului de la companie. In situația in care pasagerul nu este mulțumit cu răspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
    4. Pasagerul va fi despăgubita direct de către compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agenția nefiind obligata sa intermedieze astfel de despăgubiri.
    5. Orice reclamație se va face de către pasager in conformitate cu prezentele condiție generale de vânzări a biletelor de avion.
  4. DISPOZITII FINALE
    1. Prezentele condiție generale sunt realizate in conformitate si se completează cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA, in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.
    2. Afișarea in agenție a prezentelor condiție generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumpărat biletul de avion a luat la cunoștința despre conținutul acestor condiție si el nu va mai putea invoca ulterior necunoașterea lor sau lipsa de informare.
    3. Prezentele condiții generale vor fi aplicabile si opozabile terților in toate situațiile stipulate in cuprinsul lor.

Condiții pachete turistice si oferte de tip city break si tour operator

Oferte turistice de tip city-break

Fiind vorba despre o vacanta de weekend sau pentru un weekend prelungit, AGENȚIA POSADA  pune la dispoziția clienților săi o modalitate foarte comoda de a-si personaliza vacanta. De regula, o oferta de tip city break oferita de AGENȚIA POSADA  este formata din următoarele servicii turistice: transport (se prefera avionul), cazare si opțional masa, in functie de hotelul ales. Oferta este variata, pentru orice destinații solicitata de client.

In scop de marketing si pentru a reduce din timpul de căutare separat al serviciilor turistice incluse intr-un city break, AGENȚIA POSADA  oferă clienților săi posibilitatea de a vizualiza aceste servicii prezentate intr-un singur pachet oferta. Serviciile incluse intr-un city break pot fi achiziționate separat, fiind vorba de aceleași servicii prezentate in oferta de pe site sau clienții pot solicita o oferta personalizata si in acest caz, serviciile turistice pot fi diferite de cele promovate pe site.

Oferte turistice de tip tour operator

AGENȚIA POSADA  oferă clienților săi spre revânzare servicii turistice de tip tour operator (chartere, circuite, croaziere sau orice alt serviciu promovat de agențiile de turism tour operatoare partenere).

Termenii si condițiile generale ale ofertelor de tip city break si tour operator

Termenii si condițiile rezervării diferă in funcție de fiecare produs turistic inclus in oferta de tip city break si acestea depind de regulile impuse de partenerii furnizori de servicii turistice cu care colaborează AGENȚIA POSADA . Menționam ca rezervările se vor face in funcție de disponibilitatea acestora la partenerii AGENȚIA POSADA  si in funcție de termenii si condițiile companiei, menționate pe site-ul www.agentiaposada.ro sau de către operatorii AGENȚIA POSADA  pentru fiecare serviciu ales in parte.

AGENȚIA POSADA  nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile turistice oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de închiriat mașini, alții ) si nu garantează in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratețea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.

Orice rezervare efectuata online sau offline (telefonic, email sau direct in  AGENȚIA POSADA ) presupune acceptarea termenilor si condițiilor AGENȚIA POSADA  si a regulilor prevăzute in contractul cu turistul (pentru ofertele de tip tour-operator).

Condiții rezervări hoteluri

In cazul majorității hotelurilor, ora normala de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face pana la ora 11:00. Atenție! Aceste ore pot diferi de la un hotel la altul. Va rugam sa verificati aceste informații pe site-ul www.agentiaposada.ro sau sa consultați agenții AGENȚIEI POSADA .

In cazul in care sosiți la hotel după ora de check-in indicata mai sus, camerele Dvs sunt reținute pana la ora 18:00 (ora locala) din data sosirii. Daca sosiți la hotel după aceasta ora, va rugam sa specificați in rezervare (daca exista câmp de observații) sau sa ne aduceți la cunoștința de aceasta posibilitate, precizând si ora de sosire estimata. In cazul in care hotelul nu este înștiințat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.

Legenda camera:

  1. Camera single - conține un singur pat pentru o persoana;
  2. Camera dubla - conține un pat dublu pentru 2 persoane;
  3. Camera twin - conține 2 paturi de o persoana;
  4. Camera dubla/twin in regim de single - conține un pat dublu pentru o persoana;
  5. Camera tripla - conține 3 paturi de cate o persoana sau un pat dublu pentru 2 persoane si un pat suplimentar pentru 1 persoana;
  6. Camera quadrupla - conține fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de 1 persoana, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane si 2 paturi suplimentare de 1 persoana;
  7. Camera twin/dubla plus copil - conține fie 2 paturi separate sau un pat dublu plus 1 pat suplimentar pentru copil, in funcție de vârsta indicate in rezervare. In unele cazuri, in funcție de vârsta, copilul împarte același pat cu părinții. In cazul in care doriți pat explicit pentru copil, va sugeram sa efectuați căutarea doar pentru adulți, considerând copilul adult.

Copiii pana in 2 ani sunt considerați infanți si pentru a obține un baby-cot pentru aceștia, este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sa specificați daca doriți baby-cot in câmpul de observații din rezervare (in cazul in care acesta exista) sau sa ne comunicați pe email, imediat după finalizarea rezervării.

Alocarea camerelor către turiști este făcută de către unitatea de cazare (cu excepția cazurilor in care este rezervata si achitata dinainte o anumita camera).

In cazul in care onorarea rezervării nu este posibila (din motive bine întemeiate), unitatea de cazare (pentru rezervările efectuate prin Furnizorii de Cazări sau AGENȚIA POSADA  - pentru alte rezervări) este obligata sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeași categorie sau superioara. In acest caz, turistul este obligat sa accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (târguri, expoziții, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, Sărbători legale etc) rezervările pot avea termeni si condiții speciale (număr minim de nopți, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervării speciala, termeni de plata etc).

Plata rezervărilor trebuie făcută in conformitate cu termenii si condițiile precizate in momentul efectuării rezervării. Nerespectarea acestora atrage după sine anularea rezervării.

Campanii de discount hoteluri AGENȚIA POSADA

AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a derula, in paralel, mai multe campanii de discounturi la ofertele de hotel, discounturile nefiind obligatoriu a fi aplicate la toate hotelurile. Discounturile sunt stabilite in funcție de furnizorul de hoteluri si de politica de reduceri a AGENȚIA POSADA .

Modul de calcul al ofertelor este următorul: tariful primit de la provider (prețul tăiat) poate fi discutat cu mai multe procente. Astfel, clienții care rezerva de la AGENȚIA POSADA  doar cazarea pot beneficia de reduceri la o serie de hoteluri din baza noastră de date (procentul reducerii poate fi diferit pentru fiecare hotel in parte, in funcție de locație, categorie, provider etc).

Condiții de anulare si modificare a rezervări:

In funcție de politica de anulare a rezervări, anularea poate fi făcută in scris, către AGENȚIA POSADA . Cererea scrisa trebuie făcută de către titularul rezervări, de Luni pana Vineri intre orele 9-18, prin email, fax sau posta.

Politica de anulare aplicata fiecărei rezervări depinde de tipul de serviciu, de furnizorul de servicii turistice, de data de călătorie sau de alți factori indicați de Furnizorul de Servicii

Turistice. Politica de anulare va fi precizata in momentul efectuări rezervări, pe pagina cu detaliile rezervări, in pagina de confirmare si in email-ul de confirmare a rezervări. Atenție: va rugam sa citiți cu atenție termenii si condițiile anularii înainte de confirmarea rezervări. Daca nu sunteți de acord cu politica de anulare impusa, rezervarea nu poate fi confirmata.

Colectarea de review-uri

AGENȚIA POSADA  poate colecta review-uri (păreri despre hoteluri, destinații, serviciile oferite de AGENȚIA POSADA  si partenerii săi) de la clienții săi, după ce aceștia s-au întors din vacanta.

Clienții își dau acordul asupra publicării review-urilor pe site sau sa fie folosite offline de către consultanții AGENȚIA POSADA  in vederea recomandării de hoteluri/destinatii, asupra publicării numelor persoanelor care au oferit review-ul si a dății acestora.

Review-urile pot fi colectate online, in sistemul de colectări review-uri disponibil pe site-ul www.agentiaposada.ro sau offline (prin email sau telefon) de către consultanții AGENȚIA POSADA .

AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a refuza anumite review-uri, in special cele cu limbaj vulgar. Înainte de publicarea review-urilor pe site, AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a edita erorile gramaticale si de exprimare, fără a schimba sensul cuvintelor. Review-urile oferite de clienți devin proprietatea AGENȚIA POSADA  si nu pot fi publicate pe alte site-uri.

Alți termeni si condiții generale aplicate serviciilor AGENȚIA POSADA

Politica de returnare a produselor

Conform OG 34/2014 , AGENȚIA POSADA  nu are o politica de returnare a produselor.

Condiții de garanție/service

Înainte de a lansa comanda, clientul trebuie sa fie de acord cu "Termenii si condițiile" AGENȚIA POSADA . Existând diferențe intre tipurile de servicii oferite, anume bilete de avion, hoteluri, city-break-uri, asigurări medicale de călătorie, rezervarea nu se poate efectua pana la capăt daca clientul nu bifează căsuța aferenta acceptării "Termenilor si condițiilor". Conform OG 34/2014, condițiile de garanție/service nu se aplica serviciilor rezervate pe site-ul www.agentiaposada.ro.

Reclamații

Problema survenita in timpul șederii turistului, trebuie comunicata de urgenta către AGENȚIA POSADA  pentru a o putea rezolva in timp util. De asemenea, orice reclamație trebuie făcută in scris către unitatea de cazare, iar o copie trebuie sa ajungă la AGENȚIA POSADA  in maxim 2 zile de la încheierea sejurului. Toate plângerile/reclamațiile vor fi cercetate si se va oferi un răspuns imediat după analizarea completa a situației prezentate.

Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme apărute, va rugam sa trimiteți mesajele dumneavoastră la adresa office@agentiaposada.ro

Vize si vaccinuri

Vizele nu sunt incluse in tarifele afișate. Turiștii sunt responsabili de obținerea acestora in timp util. De asemenea, turiștii trebuie sa se asigure ca documentele de călătorie (pașaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data părăsirii României.

Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinații intra, de asemenea, in responsabilitatea turistului.

Plata

Nu se accepta alte modalități de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.

In funcție de termenii si condițiile impuse de hoteluri, la momentul rezervării vi se poate cere plata integrala sau parțiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul AGENȚIA POSADA , hotelului sau a reprezentantului acestuia.

In anumite cazuri, detaliile cărții dvs. de credit pot fi transferate către Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul, in cauza, va prelua plățile pentru rezervările dvs.

Plățile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.

AGENȚIA POSADA  sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nici o obligație de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de călătorie in cazul neplății integrale a serviciilor comandate. In orice situație, sunteți responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.

Plata se poate efectua cu principalele cărți de credit recunoscute si prezentate detaliat pe Site (in subsolul acestuia).

AGENȚIA POSADA  sau Furnizorul de Servicii Turistice își rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apară la momentul rezervărilor prin cărțile de credit. In acest caz veți fi informat despre comisioanele aplicabile. AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizările de charge back. Daca rezervarea dvs. este plătita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizație scrisa din partea acelei persoane.

In cazul in care emitentul cărți dvs. de credit o cere, AGENȚIA POSADA  sau Furnizorul de Servicii Turistice își rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de călătorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cărți de credit. Informația eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervări, întârzierea livrării documentelor de călătorie si poate determina creșterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurați ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.

In plus, pentru a minimiza efectele încercării de fraudare a cărți dvs. de credit, înainte de a emite documentele de călătorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificări aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cărți de credit, precum si un extras de cont recent.

Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificării cursului de schimb.

Pentru mai multe detalii legate de plăti va rugam sa accesați zona de Întrebări frecvente.

Modalități de plata

Documentele de călătorie aferente rezervări (bilet de avion, voucher de călătorie sau factura) pot fi trimise prin posta electronica, la adresa introdusa in momentul inițierii rezervări, prin posta (la adresa specificata in momentul efectuări rezervări) sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru. Consultanții noștri va pot da oricând informații detaliate, daca este necesar.

Utilizarea Site-ului

AGENȚIA POSADA  nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru eșecurile generate de carenta acestor aptitudini. AGENȚIA POSADA  nu garantează ca Site-ul nu poate fi afectat de viruși sau alte acțiuni care pot genera defecțiuni sau alte pierderi.

Obligațiile utilizatorului

Sunteți de acord sa respectați următoarele obligații incluzând (fără a se limita):

  1. responsabilitatea financiara pentru toate tranzacțiile efectuate in contul sau numele dvs.
  2. aveți vârsta peste 18 ani si capacitatea legala de iniția acțiuni juridice
  3. garantarea veridicității datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
  4. neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase
  5. Interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
  6. Obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afișa, licenția sau reproduce conținutul Site-ului cu excepția utilizării in scop personal si necomercial a unei singure copii a informației conținuta in Site
  7. AGENȚIA POSADA  nu asigura nici o garanție cu privire la aranjamentele documentelor de călătorie (pașapoarte, vize, vaccinuri necesare etc.), si nici faptul ca informația de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de călătorie.

Newsletter

Puteți subscrie la newsletter-ul AGENȚIA POSADA , care va fi trimis către adresa dvs. de e-mail si va include noutăți si oferte speciale precum si alte informații.

Interzicerea accesului pe Site

AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a va interzice oricând accesul pe Site fără o notificare prealabila.

Responsabilitatea AGENȚIA POSADA

AGENȚIA POSADA  nu este responsabila pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasa a Site-ului sau a serviciilor turistice rezervate si achiziționate de pe Site.

AGENȚIA POSADA  nu este responsabila pentru pierderile directe si/sau indirecte suferite de utilizator cauzate de, dar fără a se limita la: posibile diferențe de tarif, lipsa de disponibilitate, precum si orice alte informații incorecte comunicate si/sau preluate de la companiile aeriene si/sau hoteliere sau de către toți si/sau oricare dintre societățile partenere care furnizează servicii turistice prin intermediul www.agentiaposada.ro).

AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul sa nu furnizeze serviciile turistice a căror tarife au fost afișate in mod eronat. In cazul apariției, respectiv afișării unor posibile erori de tarifare, utilizatorul este de acord sa renunțe la toate si orice pretenții împotriva AGENȚIA POSADA , urmând ca in cel mai scurt timp posibil AGENȚIA POSADA  sa returneze sumele achitate de utilizator.

AGENȚIA POSADA  este responsabila doar pentru pierderile directe a căror valoare nu va depăși tariful total al serviciilor turistice achiziționate (exceptând cazurile de deces sau accidentele personale a căror valoare nu are limita).

AGENȚIA POSADA  nu poate garanta furnizarea neîntrerupta a Site-ului si nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderile de orice natura suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.

Legături către alte Site-uri

Acest Site poate conține legături către alte pagini web externe si operate de alte părți implicate. AGENȚIA POSADA  nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web si nu își asuma nicio responsabilitate in legătura ca acuratețea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale parților implicate.

Conținutul acestor pagini web externe nu reflecta produsele, serviciile sau informațiile furnizate de AGENȚIA POSADA . Orice opinii referitoare la conținutul acestor pagini web externe vor trebui redirecționate către administratorii paginilor in cauza.

Forță Majora sau Insolventa Furnizorului de Servicii Turistice

AGENȚIA POSADA  nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forța majora sau in cazul in care furnizorul de servicii turistice intra in insolventa. Evenimentele majore includ, dar fără a se limita, intervenții guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundații, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta AGENȚIA POSADA  sau furnizorii săi.

Rata de schimb

Ratele de schimb cotate pe Site sunt provenite din mai multe surse si pot sa nu fie întotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu sa verificați ratele de schimb din ziua in care efectuați rezervarea.

Modificări asupra Site-ului

AGENȚIA POSADA  poate modifica design-ul sau conținutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.

Copyright si Marca Înregistrata

Copyright-ul, drepturile de proprietate si conținutul Site-ului sunt rezervate de către AGENȚIA POSADA . Materialul conținut pe Site este proprietatea AGENȚIA POSADA  sau a afiliaților săi, exceptând cazul in care sunt recunoscute ca aparținând altor părți implicate.

Numele AGENȚIA POSADA , precum si celelalte mărci, logo-uri sau elemente grafice conținute in Site sunt mărci înregistrate ale AGENȚIA POSADA  sau ale afiliaților săi. Alte nume de companii, produse sau servicii care apar pe Site pot fi mărci înregistrate ale respectivilor proprietari.

Confidențialitate

Termenii politicii de confidențialitate a AGENȚIA POSADA  sunt prevăzuți in acești Termeni si Condiții. Sunteți de acord cu utilizarea informațiilor dvs. personale de către AGENȚIA POSADA  sau a afiliaților si a altor părți implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidențialitate a AGENȚIA POSADA .

Politica de Securitate

AGENȚIA POSADA  utilizează tehnologie securizata pentru a proteja informațiile dvs. personale si tranzacțiile financiare. AGENȚIA POSADA  se conformează procedurilor si standardelor de securitate stipulate in Politica de Securitate a AGENȚIA POSADA . Achizițiile online nu mai sunt de mult o noutate. Daca veți alege sa plătiți cu cartea de credit, detaliile cărți dvs. de credit sunt criptate in timpul tranzacției, determinând o securitate mărita. AGENȚIA POSADA  utilizează tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigura proceselor de achiziționare online prin intermediul cărți de credit, o securitate mărita.

Modificări ale Termenilor si Condițiilor

AGENȚIA POSADA  își rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricând Termenii si Condițiile referitoare la utilizarea acestui Site, fără notificare prealabila către Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Condițiilor va fi afișata pe Site din data in care modificările intra in vigoare. Continuarea utilizării acestui Site după publicarea acestor modificări va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificări.

Legea guvernanta Acești Termeni si Condiții reprezintă contractul intre Utilizator si AGENȚIA POSADA  si este guvernat de legile din Romania. In cazul existentei unor litigii, instanța judecătorească competenta este considerata instanța municipiului Curtea de ARGES. In cazul existentei unor litigii, va fi luata in considerare varianta in limba romana a termenilor si condițiilor.